XMReality implementeras av Amico för att förbättra support av medicinsk utrustning

XMReality är glada att kunna meddela att de har valts ut som mjukvaruleverantör av Amico Group of Companies, en framstående tillverkare och global distributör av utrustning inom sjukhusbranschen. Amico tillverkar ett brett utbud av sjukhusprodukter på sina åtta campusplatser i Nordamerika. Denna implementering syftar till att förbättra stödet inom underhåll och installation av medicinsk utrustning genom att använda XMRealitys Remote Guidance lösning inom Amicos verksamhet.

Genom att implementera XMReality har Amico som målsättning att förbättra effektiviteten hos deras utrustningsinstallationer, felsökningar och underhållsaktiviteter. Med hjälp av XMRealitys avancerade remote guidance mjukvara siktar de på att öka både sin operativa kapacitet, uppnå effektivitetsvinster samt leverera utmärkt service och support. Det här initiativet visar Amicos engagemang för att utnyttja innovativa teknologier för att möta de ständigt föränderliga kraven på att betjäna sina kunder inom sjukhusbranschen.

"Att bli vald som mjukvaruleverantör av Amico Group är en viktig bekräftelse på värdet och relevansen av vår remote guidance-lösning inom en mängd olika sektorer, inklusive sjukvården", säger Ryne Simeone, Vice President för affärsutveckling på XMReality. "Det är med stort engagemang som vi kommer att hjälpa Amico att uppnå deras mål om kontinuerliga operativa förbättringar och excellens. Vi ser fram emot den positiva inverkan vår mjukvara kommer att ha på Amicos verksamhet när vi fortsätter detta partnerskap."

Läs mer om Amico Group of Companies på https://www.amico.com/